~aku same ngan jan di.,,~

hoho.,aku terfikir title ni bile aku teringat kat experience aku mase pegi interview khazanah.,,
cukup lucu.,,sebab aku la satu2nya gurl yang macam kurang vogue macam yang lain2.,,
dengan file clear holder aku peluk.,,ngan handbag aku yang biase2.,,baju kurung aku je la yang agak stylo.,,
iyela.,,aku dari johor.,,intebiu kat kay ell.,,nak pakai vogue2 tu da tak sempat woh nak cari2.,,
so ngan gaye blur2+sempoi+slumber aku tu.,,
aku pun melangkah masuk ke odyssey hall.,,
hall 5stars.,
memang grand la wa ckp lu!!!
then.,aku ternampak ramai pemohon inteview tu pakai.,,
mak datok ipar die!!vogue!!!
siap ngan verse la.,,
ade tu ngan kot skola.,,
aku ni sempoi2 je kowt.,,
haha :))
n aku teringat kat watak ~geum jan di~ dalam story boys over flowers.,,

inila geum jan di tu( pix atas okayh.,,pix bawah tu nak same je).,,
aku teringat part mase die mule2 masuk school shinhwa.,,
~orang lain semue ngan barang branded2 masuk school 5star.,,
die ngan gaye sempoi masuk school tu.,,
samela ngan aku.,,
~orang lain pakai vogue2 nak gi interview khazanah kat hall 5star
aku ngan gaye sempoi pegi situ.,,

huhu.,,belum abes lagi.,,
disebabkan aku gi kay ell kali ni gune bas.,,
so ayah aku kena la pinjam motor kapcai atok aku.,,
mase pegi tumpang pak cik.,,
time balik la aku gune motor tu.,,
yang laen semue naek keta merc or yg paling2 low pun MyVi la geng.,,
aku je pakai motor kapcai.,, :D
same cam jan di yang pegi school shinhwa naek van cabuk delivery die tuw.,,

camnih la aku mase sampai kat depan bangunan tu.,,
lebih kureng la.,,haha

sekali tu.,,bukan interview la.,,
rupenye iq test.,,
aku tak tawu la ape prasaan mereka2 yang pakai vogue2 tu.,,
haha.,,
and ade incident tu.,,
sorang gurl melayu tanye aku.,,
"awak skola maner ye??"
dengan bangge aku jawab "SMKTUN"
budak tu ngan muke tengik die tanye aku 
"mane skool tu??tak pena dengar pun.,,"
naseb la aku baru pas ajar kaki aku.,,
law tak lame suda kaki aku masok kat molot die yang cam *****
ups!!! takpela.,,sebab geram an.,,
die dengan bangge cakap skola die plak kat aku.,,
rupenye budak skola sains.,,
patotla kerek nak mampos!!
haha.,,aku wat tak tawu je.,,
aku kat ctu just befriend ngan org2 johor yg skola biase2 je.,,
biase2 pun.,,convent and SIGS kowt.,,
haha.,,aku rase aku la paling terkebelakang.,,
tapi ngan semangat yang ade.,,
aku wat je la ape yang aku mampu.,,
betoi tak??
yang penting aku heppy.,,

*tibe2 terfikir la plak an.,,,kalau aku da macam jan di.,,
ade kah aku ni akan fall in luv n bersame ngan.,,,,,,
wow!!
vast gituw.,,auw!!!
haha.,,
and have a happy ending with him??
like this??
hoi nisa!!!
cukup2 la berangan tu.,,
haha
okla.,,
further story aku same ngan jan di.,
akan aku letak bawah tag harga yang same.,,
okewh??
<3

Share:

0 orang tersenyum :)