apa pasal??

aku pelik ah.,,apa pasal aku nak post blog banyak2 malam nih.,,??
maybe nak release tension.,,
ketensionan membawa padah!!!
ahakx.,aku tak faham la beb.,,
padahal aku punye post tentang kursus pendedahan kerjaya seorang doctor tu lom abis lagi.,,
aku da kesibukan nak wat benda2 nih sume!!!
WTH??
haha.,
takpela an.,kite relax2 dulu.,aku ni pun bukan kena alzheimer nak citer semua benda A.S.A.P.,

okla ni aku nak korang tengok kegayaan aku jadi sorang doctor.,,
kepoyoan tak??
haha.,,ade ciri2 jadi sorang doctor yang baek ke??
 ha~ da tengok an.,,
cukup haru.,,
esh!! janganla tengok ke'nerdy'an aku.,,
aku memang cukup nerd.,,
haha
just cumment2 pasal aku dalam white 'suci' coat nih.,,
kutukla.,,aku tak pernah kisah pun.,,
ha!!!ni citer lain pulek.,,
aku nak letak quote ni kat sini.,,
someone yang special kat ati aku ni cakap camnih kat aku.,,
"muke tu tak penting.,,yang penting ati"
haha.,ape pasal nta aku nak letak quote die kat sini.,,

lagi citer pasal aku.,,
aku cukup pelik meyh.,,
nape aku ni silent sangat.,,
macam handphone yang letak profile silent tuh.,
tapi aku rase aku ni lagi teruk.,,
maybe aku ni suke mendengar.,,
huhu.,silent is very synonym to me.,,
aku kurang cakap pasal pendirian aku.,,
tapi bukan hippo[hipokrit] taw.,,
aku suke main teka teki dengan orang tentang perasaan aku.,,
okla.,,
aku rse aku da melalut nta ape2.,,
so.,
go0nyte~

Share:

0 orang tersenyum :)