wah~ dah masuk tahun baru~

  tak sangka...dah masuk 2011 kan.. dah bape ari 1 january 2011 berlalu..ishh~ hidup makin lama makin susah.. apatah lagi ngan study..makin serabut nisa rasa.. ada tu yang macam tak sepatutnya dapat result camtu.. bila tengok effort macam dah lebih..tapi.. mungkin tak cukup..ish~ kiranya ni azam tahun baru la kan.. nak try dapat yang terbaik dalam kelas.. muahahaha.. harap2 la tercapai.. 
  actually, tak sangka gak umo ni makin tua.. erm~ cakap pasal tua.. aku terfikir.. if aku ada time machine.. aku nak ulang mase umur aku berapa tahun ye??
erm~ jawapan first aku mesti masa aku form2.. why?? sebab.. time tu lah paling best dalam hidup.. single.. tak pernah couple.. otak sangat free.. glamour.. self esteem tinggi.. dekat dengan first love.. wah~ banyak sangat sebab2nye.. 
  Jawapan second for sure aku akan jawab time form 5.. why?? sebab aku free dari sesiapa.. even jao dari first love aku, tapi aku free.. nak wat presentation pun best.. tak ah malu2 kucheng an.. haha ^__^ and for sure sebab its the last time nisa kat skola.. sedih nak tinggalkan skola.. SERIOUSLY, best taw time skola.. syok sangat~ and memang tak boleh lupa.. yela.. bayangkan.. after skola kita nak kena fikirkan semuanya sendiri.. duit, kerja2 rumah, nak beli barang n everything la..
  Melangkah ke alam dewasa sungguh membosankan bagi nisa.. T^T

Share:

0 orang tersenyum :)