Kenangan Last DAY sekolah..

Last day sekolah... The best kenangan dalam otak aku..
Still ingat lagi mase tu baru lepas Program nilai murni..
Naik kelas dekat Level 2 Block A...
Betapa kecohnya kelas...Penolong kelas aku, Nabila bagi tau tentang kes budak2 4sn1...
Junior2 aku yang baik2 and sopan2 belake...
Ade sket salah faham between 5sn1 and 4sn1....Well tak mau citer kat sini...
Takot2 jadi issue terhangat..HAHA.
Well,Last day yang paling best...takes photo..stiap cikgu yang masuk class terpakse jadi model..
Ade group yang buat pertunjukan magic...
Ade group yang main POLICE N PEROMPAK...
Penuh dengan ketawa...dan ade gak yang nangis2...
Paling sedih bila fikir2 yang lepas ni dah tak ade nak jumpe kawan2 macam ni lagi...
Tan Tek Wui, budak Cina lelaki kat kelas aku...Dia buat countdown bila nak bunyi loceng waktu balik...
Bile lagi 15 minit nak balik..Masing2 buat muka sedih...
"No More 5sn1...and rindu kat hati makin menebal lepas ni..." Tu lah yang terlintas dekat fikiran aku...
Thana,close friend aku tak habis2 cakap "Nisa,lepas ni dah takde duduk kat kelas lagi.."
Aku just senyum jerk...
Lepas ni duduk dewan and bila dah habis je spm semua buat hal masing2...

Itulah kenangan mase last day sekolah..
Memang rindu setengah mati dekat kawan2 5sn1!!!!
rindu kat you all 5sn1!
 

Share:

0 orang tersenyum :)