Berani Pengsan!!!

okla,, korang semua tengokla picture aku kat atas nih.,,
korang nak tau.,,
aku tak pernah terfikir aku nak amik bidang medic.,,
sebab tu lah post ni.,,
aku letak title die berani pengsan!!
huhu.,, :))
serius aku cakap.,,medic bukan la profession yang aku impikan.,,
because, I'm afraid of BLOOD!!!
tapi,, atas sebab2 tertentu,,,
aku ambil bidang ni untuk apply biasiswa JPA..
tanpa aku sedar,,haha
rupenye, JPA ade buat kursus pendedahan kerjaya doktor untuk 5 hari.,,
time tu.,,
aku gelabah sangat.,,
yewla.,,
mesti aku kena tengok semua yang ngeri2..
and the worst thing kena tengok semua nya live in action!!!
tapi aku kuat kan hati and pergi je la kursus tu.,,
and the rest of the story.,,
aku cerita dekat post aku yang lain!!
~TO BE CONTINUED~ >>

Share:

0 orang tersenyum :)